| Συντελεστής | |
| Κάλυψη | |
| Σχετική ημέρα | |
| Δημιουργός | |
| Ημερομηνία | |
| Περιγραφή | Οι μαθητές της Δ2΄ τάξης στα πλαίσια ενός προγράμματος φιλαναγνωσίας επέλεξαν ένα βιβλίο, το οποίο αφού διάβασαν, συμπλήρωσαν ένα φύλλο εργασίας και το παρουσίασαν στην τάξη. Τέλος σαν μικροί εικονογράφοι ο καθένας δημιούργησε το δικό του εξώφυλλο. Στην παρακάτω παρουσίαση μπορείτε να δείτε τα βιβλία που επέλεξαν και τα εξώφυλλα που δημιούργησαν για τα βιβλία τους. Η δασκάλα της τάξης Ρεβέκκα Νταλαχάνη |
| Γλώσσα | |
| Εκδότης | |
| Σχέση | |
| Δικαιώματα χρήσης | |
| Πηγή | |
| Θέμα | |
| Τίτλος | Με ένα βιβλίο ταξιδεύω - Δ2 (2017-18) |
| Τύπος |