| Συντελεστής | |
| Κάλυψη | |
| Σχετική ημέρα | |
| Δημιουργός | |
| Ημερομηνία | |
| Περιγραφή | Οι μαθητές και οι μαθήτριες του ΣΤ΄2 του 2ου Δημοτικού Σχολείου Ναυπλίου δημιούργησαν αφίσες με θέμα τη βία, τον εκφοβισμό και τη διαφορετικότητα. |
| Γλώσσα | |
| Εκδότης | |
| Σχέση | |
| Δικαιώματα χρήσης | |
| Πηγή | |
| Θέμα | |
| Τίτλος | ΟΧΙ ΣΤΗ ΒΙΑ |
| Τύπος |