| Συντελεστής | |
| Κάλυψη | |
| Σχετική ημέρα | |
| Δημιουργός | |
| Ημερομηνία | |
| Περιγραφή | H τρίτη εκπομπή της ΣΤ του 10 Δημοτικού Χανίων έγινε με αφορμή την ημέρα του Αγ.Βαλεντίνου.Σ αυτήν την εκπομπή οι δάσκαλοι μας μιλούν για την Αγάπη και τον Έρωτα. |
| Γλώσσα | |
| Εκδότης | |
| Σχέση | |
| Δικαιώματα χρήσης | |
| Πηγή | |
| Θέμα | |
| Τίτλος | Οι δάσκαλοι μας μιλούν για την Αγάπη και τον Έρωτα |
| Τύπος |
Πέμ, 06/03/2014 - 16:22