| Συντελεστής | |
| Κάλυψη | |
| Σχετική ημέρα | |
| Δημιουργός | |
| Ημερομηνία | |
| Περιγραφή | Πρόγραμμα μετάβασης από το δημοτικό στο γυμνάσιο 2015-2016 που υλοποιήθηκε από την Στ΄ τάξη του Δ.Σ. Αγίου Αρσενίου Νάξου. Φωνές: Οι μαθητές της Στ΄ τάξης του Δ.Σ. Αγίου Αρσενίου Νάξου Αρμόνιο: Ανδρονίκη Στάμου (δασκάλα) Κιθάρα: Ιωάννης Αξαόπουλος (δάσκαλος) Ευχαριστούμε την κυρία Ανδρονίκη Στάμου (δασκάλα) και τους μαθητές της Στ΄ τάξης του 1ου Δ.Σ. Χώρας Νάξου που μας έστειλαν τους στίχους που συνέθεσαν στο αντίστοιχο πρόγραμμα μετάβασης από το δημοτικό στο γυμνάσιο. |
| Γλώσσα | |
| Εκδότης | |
| Σχέση | |
| Δικαιώματα χρήσης | |
| Πηγή | |
| Θέμα | |
| Τίτλος | Γυμνάσιο ερχόμαστε!!! |
| Τύπος |