| Contributor | |
| Coverage | |
| Related day of the year | |
| Creator | |
| Date | |
| Description | Το μίνι-φιλμ αυτό είναι προϊόν του προγράμματος Erasmus+ "Veni, Vidi, ...Bici", στο οποίο συμμετέχει το 2ο Γυμνάσιο Αλεξανδρούπολης. Δημιουργήθηκε από τους μαθητές της Γ τάξης και έχει σκοπό να παρουσιάσει τους διαφορετικούς τρόπους μετακίνησης των μαθητών για την προσέλευσή τους στο σχολείο. Προκειμένου να ολοκληρωθεί το φιλμ, η ομάδα του Erasmus+ συμμετείχε σε ένα σεμινάριο στο οποίο ένας σκηνοθέτης μας δίδαξε τα τρία στάδια για τη δημιουργία ενός βίντεο: συγγραφή σεναρίου, κινηματογράφηση σκηνών και μοντάζ. Περισσότερα για το πρόγραμμα Erasmus+ του σχολείου μας: http://2gym-alexandr.evr.sch.gr/?cat=69 |
| Language | |
| Publisher | |
| Relation | |
| Rights | |
| Source | |
| Subject | |
| Title | «Στο δρόμο για το σχολείο» |
| Type |