| Συντελεστής | |
| Κάλυψη | |
| Σχετική ημέρα | |
| Δημιουργός | |
| Ημερομηνία | |
| Περιγραφή | Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α΄και Β΄ τάξης του 1ου Γυμνασίου Μεγάρων δημιούργησαν έργα (σχεδίες, κατασκευές και ζωγραφιές) εμπνευσμένα από την Οδύσσεια και την Ιλιάδα. |
| Γλώσσα | |
| Εκδότης | |
| Σχέση | |
| Δικαιώματα χρήσης | |
| Πηγή | |
| Θέμα | |
| Τίτλος | Έργα μαθητών-τριων εμπνευσμένα από τα Ομηρικά Έπη |
| Τύπος |