| Συντελεστής | |
| Κάλυψη | |
| Σχετική ημέρα | |
| Δημιουργός | |
| Ημερομηνία | |
| Περιγραφή | Η εργασία αυτή δημιουργήθηκε ομαδοσυνεργατικά από τους μαθητές της ΣΤ' τάξης του 3ου Δημοτικού Αγίας Παρασκευής κατά το σχολικό έτος 2025-2026. Είχε ως σκοπό την εξοικείωση των μαθητών με τα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης για τη δημιουργία κειμένων, μουσικής και εικόνων. Οι μαθητές έφτιαξαν στίχους οι οποίοι συνδυάστηκαν με τη βοήθεια της κ. Η Αναστασίας Παντσίδου σε ένα ποίημα και δημιούργησε το μουσικό κομμάτι και τις φωτογραφίες που συνοδεύουν την παρουσίασή του. Μετά από συζήτηση στην τάξη οι μαθητές κατανόησαν ότι τα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης δεν μπορούν να αντικαταστήσουν τη φαντασία και τη δημιουργικότητα των ταλαντούχων καλλιτεχνών, μουσικών και στιχουργών. |
| Γλώσσα | |
| Εκδότης | |
| Σχέση | |
| Δικαιώματα χρήσης | |
| Πηγή | |
| Θέμα | |
| Τίτλος | Αποχαιρετώντας το Δημοτικό |
| Τύπος |